به گزارش پایگاه خبری تحلیلی basij.ir، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه بزرگ « دفاع همچنان باقیست » به همت حوزه مقاومت 133 طریق القدس و پایگاه مقاومت بسیج عمار در میدان تجریش صحن امامزاده صالح  با حضور ، جانبازان، ایثارگران واقشار مختلف مردم افتتاح شد.

« امیر حسین نعمتی» در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفت‌و‌گو با « basij.ir» گفت: نمایشگاه بزرگ « دفاع همچنان باقیست » در موضوعات سایبری / کافی نت صلواتی / دل نوشته های شهدا / عفاف و حجاب هم در فضای مجازی و هم در عرصه های اجتماعی/ غرفه فروش محصولات فرهنگی و مذهبی و غرفه عکاسی با تجهیزات جنگی برگزارشده است.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و آشنایی جوانان با گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس، عنوان کرد.

مسئول نمایشگاه نعمتی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور خون‏های مقدسی است که در پای شجره طیبه انقلاب اسلامی ریخته شد و ازجمله وظیفه بسیجیان، حفاظت از این انقلاب می باشد

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمن با توطئه‌ها و ترفندهای رسانه‌ای و تبلیغاتی نسل جوان ما را مورد هدف قرار داده و درصدد بی‌هویت کردن جوانان ما نسبت به ارزش‌های اسلامی و دینی است؛ وظیفه ما این است که با تمام قوا به صورت متمرکز با راهکار های نو و مدرن مقابل آنها بایستیم و اجازه ندهیم خون شهدا که به این خاطر ریخته پایمال شود .